feniks Stres yapmayın desem de anne yüreği işte ❤️ benim oğlum da 10.ayına girmek üzereydi bıraktı ve kendi istedi sütüm gelmesine rağmen. Sağdık vermek istedim almadı, hususi beslenme saatlerini uzattım sırf emsin diye onu bile istemedi. Bende vicdan yapıyordum , üzülüyordum . Sonra eşim bir gün dedi ki “demek ki nasibi, içeceği bu kadarmış” sen elinden geleni , yaptın . İstemiyorsa zorlama artık. O kadar iyi geldi ki o söz. Belki size de iyi gelir dedim 🌸