cansu1606 benim de aynı şekildeydi, hala göğüs ucum yok yani ilk başta biz sarılık olduk silikon uç ile emzirdim (bunu asla önermem hem konforlu değil dışarıda devamlı takmak yıkamak zor oluyor bebişin ağzından kayıyor yapışmıyor çıkıyor vs) sarılıktan yoğun bakımda yatarken hemşire arkadaşlar silikonu bırakmamı önermişti o şekilde alışmadan 1-2 haftaya bıraktım ben, silikon bir çözüm ama sürdürülebilirliği biraz zor. Bebek daha çok küçük siz ısrarla emzirin ısrarla verin er ya da geç hem o öğreniyor hem memeniz uç çıkarıyor yani bebişe göre şekilleniyor. Böyle böyle 21 ay emzirdim darısı başınıza pes etmeyin devam edin alışacak 🥰 sağlıkla büyütün