birprensinannesi123300 Kizlar bebegim son bir haftadir çok fazla gaz problemi yasiyor ve bu durum beslenmesini de etkiliyor normal mi?
organikirmik birprensinannesi123300 bizimki 5′te anca geçti, atak zamanları da gaz artıyormuş onla da alakalı olabilir
bestbaby2025 birprensinannesi123300 ayy insallahh gecer benim bebegimde 4 aylik geceleri bacaklarini kaldirip vuruyor gazi var diye dun gecede uykusunda agladi rota asisida olduk ondan mi gazdan mi artik bilemiyorum ne yapicagimi sasirdim doktor probiyotik verdi bide onu dicez
bestbaby2025 birprensinannesi123300 rota gaz yapiyor demedim canim belki agri yapmistir diye dusunuyorum ama bebegim zaten cok gazli ama bi kac gundur cok kotu yapti cocugumu