Kızlar ikizim var 2 ay 16 günlükler ve dün akşam 6 gibi uyutmaya çalıştım gece saat 12 haşa bağırıyorlar hala ağlıyorlar hep böyle değiller arada tutuyo bazen ağlaması tutunca oğlanın resmen krize giriyo ve sakinleştiremiyorum doktora bile götürdüm bişeyi yok. Eşim dün sırf bu yüzden bizi köyüne yollamak istedi gidin büyüyene kadar annem yardım etsin sana diyo. Ben evimde kendim bakmak istiyorum ama bu kriz durumları beni mahvediyor
Duş aldırıyorum daha beter bağırmaya başladılar
Yani var mı böyle olan yada önerisi olan