Bebeğim bir aylık iki gündür çok fazla kaka yapıyor normalde günde bir kere kakali.bez alıyordum özellikle bu gün hem miktarı fazla hem sulu hem de 3 kere kakali bez aldım bu neden olur bilen var mı büyükler sütun yaramıyor diyor böyle birşey var mı ?? Acaba usuttu mü diyorum bir de Forbiome probiyotik damla kullanıyoruz o da neden olmuş olabilir mi ???