Nefessss Kundak yapmayı ne zaman bıraktınız kızım 5 aylık ellerini ağzına götürüyor hala uykuya dalma süresi uzuyor ama kundaklı uyuyor kısa sürede ne zaman bıraktınız siz nasıl yaptınız
Seker_serbet1 Nefessss 1.5 aylıktan beri bıraktım ki hiç yaptırıyordu zaten şuan 3.5 aylık kendini yırtıyor denemeye kalkınca 😂
cepoykusu35 Nefessss valla benim kızım kolikti doğumdan beri yapardık 7. Ayda bıraktık lakin hala bile uyuma güçlüğü oldugunda kollarını kundaklar yatırırım 😊doktoruna sordum herhangi zararı yok dedi😊
morsevenfilolog Nefessss 4. ayına girdiği gibi bıraktım. Çünkü 3. ayından itibaren kundaktan çıkmak için çabalarken hep kendini uyandırıyordu. En sonunda bıraktım. Şimdi 6,5 aylık uyku tulumuyla uyuyor ve çok rahat. 🤗
Raniniii Nefessss benim kizimda kundakli uyusa bile bir sekilde o kollarinelleri çıkarıyor anlamis degilim daha 2 ay 19 günlük bi sekildede yuzunu elleye gozlerini ova ova kendini uyandırıyor sinir olmus durumdayim bende 🤨
Nefessss Seker_serbet1 ya ben öyle uyutsam bile cıkarıyor uykusunda ellerini zombi gibi zaten de alışmasın da istiyorum
Seker_serbet1 Nefessss valla bende ellerini tutuyorum beşikte sallarken yada ayağımda yoksa başka türlü uyumuyor kollarını sallamaktan 😴
wafflee_42 Nefessss uyuduktan sonra kundağı gevset. Ben öyle alistirdim şimdi gece uyurken tamamen elleri açık.
Nefessss morsevenfilolog evet kızımda uyandırıyor öyle kendini hemen eli agzında direk gözü kaplı olduğu halde 😀🤷♀️
Nefessss Raniniii valla benimki de öyle yapıyordu bu woombie nin fermuarlı kundakları var onlarda aldım cıkarmasın diye iyi güzel hoş oldu da gidip 8-9 kilo olanını almışım kızım bir ay önce 7 kiloydu zaten 😏 orda bir amatörlük yaptım işte boşuna para verdim dar oluyor 😏
durununannesi18 6.5 ayına kadar kundakladım. Yarım kundak ama. ellerini sürekli çıkarmaya çalışıyordu tabi. 8.5 aylık olduk. Gündüzleri uykuya dalana kadar hala kundaklıyorum.
Raniniii Nefessss aaa bende bakiyim hic bilmiyorum benimkide suan 7 kilo daha büyük alayim bende 😊 sagol valla aydinlandim
Hacere Nefessss Doğumdan itibaren kundakladım, 3. ayında bıraktım ellerini öğrenmesi ve gelişimi için. İlk bir kaç gün zorlandım ama sallarken ellerini tuttum bazen öyle öyle bıraktık kundağı
Hacere Nefessss yarım kundaklıyordum bizimki de çıkarıp emerdi 🤣🤣 onlarda biliyor tatlı olduklarını 🤣
Sevde123 Ben 8. Ayına kadar kundakladım 🙈 zor oldu alışkanlığını bırakmak ama çok iyi uyuyordu öyle 😂 şmdi 19 ayı bitti tabi 🙈
ErAyMelek Ama benimki ne kundakla ne kundaksiz cok zor daliyo kundakda yapinca yirtiyo kendini açıyım diye