adenmoms Kızlar 3 yaşında kızm aniden gözü böyle oldu iki gözü de diyebilirim çapaklanıyor mukus gibi diyebilirim suan uyuyo açık durumda ne halde olucak bilemiyorum uykum kaçtı gözünün içi de kızarık . Yazlıktayız havuz dan mı oldu acaba ? Ne önerirsinizz başına gelen var mı https://ibb.co/q3RcMCNc
hepyerdeyizz adenmoms Çayla temizleyin demişti doktor kimyasaldan çok çay azıcık hemen geçirir demişti ki öylede oldu tabi damlayida verdim ki kıçı Temizlensij diye
arzuyigitalp Mikrop kapmış benim bebeğime de olmuştu havuza girdikten sonra. Korkmayın doktor damla veriyor geçiyor 1 haftaya