Kızlar oğlum 6 aylık şuan ateşi var biraz düştü gibi ağrı kesici verdim soğuk uygulama yaptım kaç gündür de çok huzursuz hafif ishali vardı dişleri de 2haftqdır aşırı şiş şu anki ateşi dişten mi yoksa hastalık mı ateş ölçerim de bozuk bi bilemedim acaba neden tereddüt ettim sizce dişten mi