rumeysa_2323 betlklcr alovera ekmiştim her akşam yatmadan gidip ucundan koparım yüzüme sürüyordum bir saat bekletip yıkıyordum sonra sonra geçti çok şükür
Aleyna0606 Bende de vardı stres yaptığımda arada yine çıkıyor. ROZA diye bi krem önermişti doktor. Çok iyi gelmişti tavsiye ederim
kalu Bende de var benm ki öyle çok değil ama rahatsız ediyo beni de roza kremi ve bioderma kullanıyorum bende
rumeysa_2323 betlklcr Ewt önceden her duş aldığımda daha kötü olurdu yanardı yüzüm şimdi çok şükür bişey yok