22 aylık kızım son iki aydır ara ara sürekli ishal ve kusma yaşıyor. Şuan ishali var mesela günde 3 den fazla ishal yapıyor gece de dahil. Ve üç günü geçti bu durum. Doktora da götürdük ama gibi test vs yapmadılar. Rota gibi değil sanki ama ishal neden geçmez ve neden bu kadar sık olur anlamıyorum . Poposu pişik oldu hep ishalden çocuğum mafoldu. Yarına randevu aldım yine götüreceğim. Başına gelen var mı başka bir virüs mü acaba ?