birerkekbirkizannesii Ya kızlar bebegım 7 aylık dönebılıyor ama yüz üstünden sırt ustune pek donmuyor yorulunca kafasını yere gömuyor, besıgı küçüktü donemıyordu park besık aldık yüz üstü donuyor uyuyor korkuyorum öyle yatınca uyku halı duymam etmem bısey olur mu ya
_muzikutusuu birerkekbirkizannesii bizde 6 aylığız benimkide yüz üstü yatıyor ama kendini kurtarır dönebiliyorsa sıkıntı olmaz
birerkekbirkizannesii _muzikutusuu sırt üstünden yüz ustune kendı döndu herhalde sorun olmaz ya sonuçta kendı aldı bu pozısyonu