Oğlum 2 bucuk yasinda bana konusması az geliyor cevremde de gördüğüm ve söylenenlerde bu sekilde. Belirli kelimeleri var baskada yok. Hayvan seslerini yapabiliyor, anne gel anne ver gibi komut cumlelerini söyleyebiliyor. Birsey isteycegi zaman mama buu felan diyebiliyor. Ama onun dışında anlamlı birseyi yok. Dil destegi almalımıyım. Eşim bekleyelim diyor. Ekran günde 5-10 dakika acil ihtiyac zamaninda veriyorum. Etkinlik vs onlari da yapiyorum ama ilerleme göremiyorum. Boyle olan varmi yada bana bir tavsiye verirmisnz