gizemmmnur ilk cocugunuza göre değişir bence 🤗 çünkü çocuğunuz sakindir veya kendini oyalamayi biliyordur oyun oynamak gibi çok fazla yorulmuyorsunuzdur tabiki ikinciyi düşünebilirsiniz ama birde tuvalet eğitimi 2 yaş sendromu falanda var bu süreçte siz yeni doğan bebekle veya gebelikle uğraşırken o çok fazla ilgi çekmek için hep ağlayıp yaramazlık yapicaktir desteksiz büyütürseniz hiç bir zaman onları yalnız birakamayacak olmanız dezavantajları yani 🥴 evin işi yemeği falan zor olabilir benim ilk çocuğumla ikinci çocuğumun yaş aralari 4 buçuk ve bana Cook yardımcı oldu bazen kalkamıyorum veya kardeşini bırakamıyorum oğlum bezini getirir misin ıslak mendilini getirir misin kıyafetini getirir misin derken çok yardımı oliyor kardesine az göz kulak Oluver düşmesin diyorum ben mutfağı toplicam yemek yapicam diyorum bakıyor bişi oldumu sesleniyor anne gel diye şuan kızım 20 aylık oğlum 6 buçuk yaşında misal tam gözetmek gerektiği yaşta cam, balkon açık bişi oluverir diye sıcaklarda aklım çıkıyor gözetliyor kardeşini yani