cocukgelisimcianne Kızlar 3 gün önce doğum yaptım. Şöyle bir sorun yaşıyorum, göğüslerim dolu, bebek te emiyor. Ama asla yutkunmuyor ve göğüslerim de boşalmıyor. Doymuyor çocuğum 😢 ne yapacağım bir yol yön gösterin ne olur 🥹
ldb cocukgelisimcianne kendinizi sağıp şırınga ile besleyebilirsiniz belki daha yutma refleksi tam gelişmedi. Bununla ilgili bir şey dediler mi.
oyuncakhikayesii cocukgelisimcianne ayyy gözünüz aydiiin bebisinizi sağlıkla büyütün daha çenesi kuvetli değildir çenesinden destek verin sizde birde kendinize güzel bir gogus pompası alın goguslerinizi sağıp da verebilirsiniz
Yagmur-Hafsa cocukgelisimcianne benim de öyle oldu göğüsleriniz çok dolarsa mastite çevirebilir çok yaşadım çok zor bir durum sağım yapıp göğüslerinizi Bi boşaltın rahatlayın sonra açılıyor sanki tıkanıklık varmış gibi arkadan süt doluyor ama bebek aç sırf bunun için mama kullandım iki gün hemşireler de ısrarla elle sağım yap dediler en son dinlemedim makineyle sağdım rahatladım sonra bebeğim de emdikçe gelmeye devam etti
cocukgelisimcianne miramomy hayır emiyor ama süt gelmiyor ağzına. Ben sıkınca süt akıyor ama o çekince gelmiyor
cocukgelisimcianne Yagmur-Hafsa sağdığımda çok çok az çıkıyor. Makinenin performansına bağladım ama sütüm gerçekten çok az geliyor olabilir mi acaba 😞
Yagmur-Hafsa cocukgelisimcianne mamajoo nun çift başlıklı makinesini aldım ben tavsiye de ederim çok çok memnunum gerçekten eğer sütünüz azsa sağım sayınızı arttırın mutlaka önce emzirin ardından göğsünüz boş da olsa 15 dakika sağım yapın stres yapmayın süt yapıcı gıdalar tüketin bol bol da sağım ama bu süreçte bebeğinizi aç bırakmayın ki sarılık olmasın gerekirse mama takviyesi yapmaktan çekinmeyin herşey yoluna girecektir içinizi rahat tutun 😌
ldb cocukgelisimcianne hastane de emzirme terapistleri var. Yani hemşireler emzirme için eğitim veriyor. Oraya bi git istersen hem hemşirelerle konuşmakta iyi gelir. Hastanede böyle bir sorun var mıydı. Ebeler fark etmedi mi?
cakethesel cocukgelisimcianne Bence öncelikle göğüslerinizi sağın bi boşaltın.Sonra şırıngayla sütünüzü bebeğinize verin.Bi yandan serce parmagınızın ucunu emsin bi yandan sırıngayı agzının kenarından verin zaten o emecek sütü.Öyle öyle emme refleksi gelişir sonrasında memenizide tutar rahatlıkla diye düşünüyorum.Bende yenidoğanken öyle yapıyordum.Emme refleksi vardı ama göğsümün ucu yoktu böyle böyle slıştırmıştım.