Kızlar ailemden çok uzakta kalıyorum annem bir olay anlattı komşularındamıymış tam kimin olduğunu söylemedi ısrar ettim şikayet edeceğim için mi anlamadım söylemedi. Kadının nerede oturduğunu bilmiyorum. Komşusunun kızı çünkü. Bu kadın kızına yani 18 aylık bebeğine eziyet ediyormuş aç bırakıyormuş babası itin tekiymiş eve uğramazmış kadında annesine yurda vericem dermiş. Kızlae çocuk açlıktan kemikleri sayılıyormuş o derece anneannesi her gün gidiyormuş dayanamıyormuş her gün ağladığını söylüyor annem. Domatese bile sımsıkı sarılıyormuş bebek. Az önce ağlamaktan helak oldum. Kadının annesi kardeşi sürekli ilgileniyormuş ama nereye kadar. Bebek ağlamaktan tıkanıyormuş. Annesi ilgisizmiş öğleye kadar yatıyor yemek falan vermiyormuş bebeğe. Annem anlattıkça mahvoldum. Ama annesi ve babası çok belalı da insanlar isimsiz ihbar edebileceğim bşr yer var mı aslında asla korkum yok asla ama anneme bir şey olur diye korkuyorum. Bilemiyorum kızlar çok kötüyüm ya aynı şehirde olsak gider konuşurdum yardım ederdim annem şimdi baya yardım edecek ama annesi hastalıklı yani çocuğunu aç bırakmak ne . Tam adreslerini adını soyadını da söylemiyor çünkü biliyor ben asla durmam çocuğu aldırmam gerek ellerinden