Kızlar merhaba 2. Ay aşılarını verem aşısını 7 Temmuz tarihinde 11 haftalıkken yaptırdık. Rota aşısı için hemen yaptır diyen doktor da var 1 ay geçmesi lazım diyen doktorda ebeler ve eczacımız 21 gün geçmesi gerekiyor diye söyledi valla nasıl yapsam şaştım kaldım herkes başka bişey söylüyor çünkü rota aşısının birinci dozunun süresi varmış hangi düşünce doğru bilemedim sizler ne şekilde uyguladınız acaba