mbabygirlm 30 aylıklar dışarısı cidden çok sıcak normalde her akşam üzeri parka gidiyorduk ama bu ara çıkmıyoruz 4-5 günde bir oyun parkına götürüyoruz onun dışında yapboz oynuyoruz,lego,oyun hamuru,top,saklambaç vs akşam üzeride havuza giriyorlar bu şekilde günü bitiriyoruz