Valla benimki de dönerek uyanıyor. Tek tur dönse uyanmıyor da fazla dönünce uyanıyor. Sonra başlıyorum sallamaya. Diş de çıkarıyor, emzirmeden uyutmaya çalışıyorum bazen ama başaramıyorum. Bazı günler saat başı, şanslıysam 2 saatte bir uyanıyor. Öyle bir ağlıyor ki bazen sesi kısılır gibi çıkıyor. İnşallah geçici bir dönemdir. Kelin ilacı olsa misali öneri veremiyorum ama durum aynı