Evet ben kaldım ama bu sperm sayısına da bağlı ne kadar çok sperm olursa şans o kadar artıyor. Ben çocuk planlayınca doktora gitmiştim kontrollerimde herşey yolundaydı eşimden de spermiyogram istediler. Sonuçta morfoloji %2 çıktı. Sperm sayısı fazla ve ileri hareket de yeterli olduğu için doktoru bunun bir sorun olmadığını söyledi. İlk ay denediğimizde tutmadı, 2.ay kendim evde ovulasyon testi yaptım çift çizgiyi görünce değerlendirdik, 2. Deneyişimizde de tutturduk oğlum şimdi şükür sağlıklı 5 aylık olmak üzere 🧿💖