Arkadaslar 18 aylik herkes birak artik filan diyor napicam nasil birakicam ne zaman birakmak iyi komple kessem nolur. Lutfen yardimci olun bi fikir verin. Asiri meme duskunu emmeden uyumuyor o daha da zor illa memede uyuyor. Olmadik yerlerde yakami acip emmek istiyorum daha kucuk mu yoksa kesmeli miyim sizce bir fikir Allah rizasi icinn🥹🙄