Kızlar ben peşpeşe 2 dogum yaptım 1 yıl arayla. Kücük olan 2 yasına gelince ee yeter artık bu kilolar diyip 86 yla diyetisyene basladım aynı zamanda birebir aletli pilatese basladım. 3 ayda 66 kiloya düştüm (boyum 171 ideal kiloma 63 dediler) neyse benim diyetisyen serüveni bitti kendim listeyle devam ederm dedim. Sonra birebir pilates maliyetli gelmeye basladı onu bıraktım yıllık üyelikle spora basladım. Suan haftada 3 gün spor merkezine gidip calısıyorum ama gelin görün ki diyet kısmını beceremiyorum. İştahım cok açıldı kendimi tutmaya calısıyorum sürekli ama yok doymuyorum hergün dondurma yiyorum herşey dahil otele gittik 1 hafta cılgınlar gibi yedim 68 e cıktı kilom. Tekrar diyetisyene mi baslamam lazım yoksa bu psikolojik bi durum mu?