Kızlar bu 1 aydır neredeyse ölüyorum resmen karnım taş gibi affedersiniz kabızım ama sanki kabız değil de gaz var gibi ve midemin üstü ağrıyor böyle çok farklı bir ağrı çekiyorum. Benim midem de bakteri vardı hamilelikte ilacı bıraktım neredeyse 20 aydır içmiyorum acaba ondan mı bilmiyorum. Hangi doktoru önerirsiniz çok zor durumdayım