gamzzeasya benim bebeğimde emzik tuttu ama hiçbir zaman aman aman sevmedi 4. Ayda da bıraktı zaten ama çok zorlanmadım zaten ilk 4 ay emmek istiyorlar o dönemde çok lazım oluyor sonra zaten etrafı keşfedip oyalanıyorlar bir şekilde ama emzik alıştırın eğer tutucak gibiyse vazgeçmeyin emzik büyük rahatlık keşke bebeğim daha uzun emzik tutsaydı