Bugün 3 aylık olduk rota aşımızın ilk dozunu bugün yaptırdık. Fakat bebeğim 3-4 gündür mama içmiyor yani azalma oldu az içiyor huzursuz sürekli kucağıma alıyorum geceleri uyumuyor dalamıyor.. Normalinde sakin sessiz uyuyan bebekti neden böyle anlamadım sürekli mız mız