Mrskoc Yasadiginiz bolgeye gore degisir bu irkcilik, New York zaten cok goc alan bir sehir o yuzden hic irkcilik yasamadim. Yasam kesinlikle cok rahat, oyle olmasa o kadar uzakta aileden ayri yasamak anlamsiz olur. Yasal olarak gelmek 1-0 onde baslatir ama eger calisma izinleri olmayacaksa zor. Benim esim buyuk supermarketlerde mudurluj yapiyor her sene 1-2 kere tatil yapariz arabamiz var ki orada almak cok kolay zaten birikim de yapariz ve her seyin organik ve kalitelisini aliriz. Bunlari yaziyorum ki ortalama kafanizda bir seyler olussun diye. Oglum okula gidiyor, ucretsiz okul servisi okulda yemek ve her ay devletin universite icin yatirdigi 125$ gibi haklari var. Daha anaokulu cocugu dusunun. Yazlari ise marketten istediklerini alabilsinler diye eve sadece cocuk icin kart gonderiyorlar iki ay icin 120$. Yani kisaca, gelecek kaygisi maddi olarak yok diyebilirim. Ama dedigim gibi gitmeyi planladiginiz yere gore degisir.