1-2 aydır papağan sahiplenmek istiyorum, ama papağanlar evi çok kirletiyor ve size alıştıktan sonra, başka bir odaya gitseniz bile siz dönene kadar çığlık çığlığa ötüyor, çok gürültülü hayvanlar diyorlar. Bu iki özellik aklımı karıştırıyor. Papağan besleyen varsa önerir mi, zorlukları neler, bebekle araları nasıldır vs bilgi verebilir mi?