Senaustunbas aynıı şey başıma geldi okula gitmem gerekiyordu 4 gün 4 saat kaynanam baktı sagdim bıraktım eve gelip emzirince kıyamet kopuyordu memeyi istemiyordu ama vermedim biberon o inat ettikçe bende ettim verdim memeyi sonra da bu böyle olmaz deyip okulu dondurdum. Ne yazık ki sabırla emzirmeye çalış pes edip biberon verirsen bu işin sonu gelmiyor