susaronya Kızım 4 ay 16 günlük yeni aşı oldu ve aşırı huysuz sürekli kucakta olmak istiyor. Ama sürekli ağzını burnunu ovuyor diş olabilir mi. Aşıdan önceden beride sürekli baş parmagini ağzına sokuyor.
adaatuna susaronya oral dönem başlıyor 3.ay ile birlikte elleri uzun süre hep ağızda olacak. Her ay gerçekten bebekler değişiyor ağlamaları artıyor kucak istekleri her ay artıyor bence. Elbette diş de olabilir ama tek neden değildir
susaronya adaatuna Evet kulağını ve saçını çekmeye çalışıyor. Allah’tan saçı yok çekemedigi için bu sefer huysuzlaniyor sinirleniyor.
denimomy susaronya huzursuzluk biz de pek olmadı bilemem ama kulak saç çekme dış kaşıma bizde uzun süredir devam ediyor
susaronya denimomy Evet kulağını ve saçını çekmeye çalışıyor. Allah’tan saçı yok çekemedigi için bu sefer huysuzlaniyor sinirleniyor
yagmurum12 susaronya uyku gerilemesi ve gün boyu mızmızlık vardı birde emen bebeklerde meme reddi oluyor genelde
afrAybars susaronya valla kuzum ben hiç anlamadım o kadar küçüktü ki belirtide yoktu rastgele emziğini verirken gördüm. Baktım ki diş patlamış çıkmış bile 😂 ama ilk çocuğumda yoğun salya vardı eli sürekli ağızdaydı, eline ne alsa ağzına götürüyodu vs.
12betul susaronya bazen sadece belirti olup zamanla da çıkabiliyor . Bazendd direk çıkıyor . Yani yeri her şekilde çıksa da çıkmasa da kalıntı yapıyor ya