Kızımın vücudunda 2 haftaya yakındır kabarmalar oluyordu dün doktora götürdüm mantar olduğunu söyledi bende kaşımaktan uyuyamıyor dediğim için zaditen verdi uyur rahatlar dedi 10 kilo 9 damla yeterli gelir dedi fakat sorun şu ki kızım yine uyuyamıyor 🤦🏼♀️ kabaran yerler kremle hafifledi çok şükür fakat uyusun diye verdiği ilaç uyutmadı haliyle kaşımaya da devam ediyor ne yapabilirim?