Kızlar adetim 8 gün gecikti ama doğum kontrolü bıraktığımdan beri böyle geçen ay da 8 gün gecikti oldum bugün akşam da duşa girdim göğsümü elle muayene ederim ne olur olmaz diye sonra göğüs uçlarım çok acıyordu öylesine sıktım 1 damla süt gibi bir sıvı geldi 2 kere şimdi size sorum hamileliğin ilk haftasında göğüsten süt gelir mi bu bir hamilelik belirtisi mi ilk hamileliğimde 3-4 aydan sonra gelmeye başlamıştı