8 aylık oğlum çok hareketli normalde de evde park yatağında da hareketliydi yatarken şimdi annemlerdeyiz yer yatağında yatıyor daha zor oldu emzirerek ya da sallayarak uyutuyorum yatağa koyduğum an oturuyor dönüyor kalkıyor kendini uyandırıyor şaka gibi var mı çocuğu böyle olan belki bi yol bulmuştur çok yorucu 🫠