Mama içiyorsa azıcık zeytinyağı katabilirsiniz ve karnını saat yönünde ovarsanız bagırsakları calısır. 4 aylıksa muhtemelen demir takviyesi kullanmaya baslamıssınızdır o da kabızlık yapabilir. Mama veya anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapamamak normal kabul edilir doktorumuz öyle denmişti. Lavman veya fitil son çareniz olsun bagırsakları şimdiden dıştan müdahaleye alışmasın bence