İki farklı marka erken gebelik testi yaptım. ikiside belirgin biri silik, biri net çift çizgi çıktı. Bugün de kan verdim ama negatif çıktı neydi bu şimdi? İdrarda pozitif çıkıp kanda negatif çıkar mı yada reglime 11 gün var bu yüzden mi çıkmadı diyecem de galiba kan öncesinde belli oluyordu