Bronsıyolıt atlatmıstık ama hırıltı kalmıstı sadece hastalıgını atlatmıs dedı doktorlar.burnunuda duzenlı çekıuordum .ben 3 gün önce grip oldum.ona gecti sanırım pek anlayamıyorum kuru öksuruk ara sıra hapsırık burnu yine eskısı gibi cekınce gelıyor acaba gripmi anlayamadım .ama hırlaması önceden de gecmemıstı ztn.ateş yok