limonata_ Geçen ay bi yanlıslık olmustu ertesi gün içmiştim hemen Ella ertesi gün hapını. Aynı ay içinde adetim gelmişti ama geçen ay yani. Bu ay 5 gündr gelmdi adetim o haptan olablirmi? Denge bozmuş olblr diyor internette . Basına geleb oldumu
serpoo limonata_ hormonları bozdugu için adet düzensizligi yapıyor malesef. Bünye ile de alakalı ilacı içen kimse insan 1 hafta içinde adet olurken kimisi normal zamanında olur eger siz ilacı içtkden sonra ne kdr sürede adet gördnz normal adet zamanınıza denk geliyormuydu farklı tarihtemiydi. Bir sonraki adetinizi ilaçdan sonra adet gördgnd tarihe göre hesaplamnz gerekir. Karısk anlatms olabılrm
Atailknur limonata_ evet benimde bir düzensizlik olup sonra normalleşti. Hormonları çok etkileyen ağır bir ilaç.
Gamzeparlak1 limonata_ ictigin ay kanama yaptırıyor işte hamile kalma diye,diğer aya da hormonları bozduğu için geciktirme yapıyor kuzum.
Tugcebb limonata_ bende de olmuştu. Doğumdan beri düzenli oluyorum bir kere gecikmem oldu oda hapı aldıktan sonra ki aydı