azramoom Kızlar bebeğim doğduğunda vücudunda morumsu siyahımsı lekeler vardı doktor geçer bunlar doğumda olmuş dedi. Daha önce başına gelen var mı geçti mi. Ufak tefek olsa dert etmem ama kollarında bacaklarında kalçasında birsürü var
minisinannecigi azramoom Google a Mongol lekesi ya da Mongolian blue birth marks yazin, o olabilir. Doğum lekesinin bir çeşidi
cnhavva azramoom popo tarafinda vardi bizim de ama baska yerde yoktu normalmis o geciyomus zamanla demislerdi 2.5 ayligiz var hala
azramoom Masalbebee tam olarak sebebi neymiş biliyor musunuz biz kan falan verdik lekeler için bir şey çıkmadı
deniz071 Benm kızımdada vardı 5 yasında falan geçti şimdi oğlumda da var o uüzden hiç korkmadım .Rutin muayeneleri her doktorda görüyor ancak bir sıkıntı yok dendi