ksstk23 Merhaba arkadaşlar kızım 10 aylık gece nerdeyse 5 dk da bir uyanıyo uykuyu unuttum ayakta sallatmıyo hamakta istemiyo gezdiriyorum yok emziriyorum yok napıcağımı şaşırdım acaba sıcaklardanmı anlamadım
shnsr ksstk23 benim kızım da öyle klima açık gece boyu ama sürekli uyanıyor ve gözü kapalı ağlıyor sakinleşmiyor. Uyanmasına razıyım yeter ki ağlamasın diyorum ama yok çözüm bulamadım bir hafta on gündür böyle artık kafayı yemek üzereyiz eşimle