durukusun Bebeğim 5 ay 10 günlük eliyle yüzünün ortasını bilhassa burnunu kapatıp nefessiz bırakıyor neden acaba bilen var mı
simseklivekalpli durukusun öyle rahat ediyodur belki uyurken benimkiler de yüzünü komple kapatıp öyle uyurdu
oykber1 Benim bebeğin de üç buçuk aylık o da eli yüzünde uyur o şekilde rahat ettiğini düşünüyorum bir sorun olacağını düşünmüyorum
gulnurgokce06 Çok normal bir durum. Benim bebeğim de 5.5 aylık devamlı battanıyesiyle yüzünü kapatıp uyuyor endişe etmenize gerek yok nefes alıyorlar ama kontrol etmekten de zarar gelmez 🤗