ikos58
[bilinmeyen] 60cc 40 cıktıktan sonra ben 90 verıyordum
Elif41
[bilinmeyen] 60 cc içer canım zaten doymassa sen doymadıgını anlarsın ama kısa bir süre sonra daha fazla içebilir
Pasaannesym
[bilinmeyen] valla benm bebekler 28gunluk 90 100 arası içiyolar
YazCilegi
[bilinmeyen] 60 dan yukarı lütfen cıkmayın mamada lütfen 🙏🏻 Doydugunu bilmez cok aranırsa emzik kullanın. Anne sütünü istedği kadar verebilirsiniz
busrasahinn
[bilinmeyen] bana bir aylık olmadan 90 CC demişti doktorum canım şimdi 55 günlük 100 CC içiyo
Elifyesilcamakmen
Ben sağdığımda 60 cc sütüm cikiyordu. Onu iciriyordum. Aglarsa 30 cc de mama veriyordum. Doyduysa da 60 cc yetiyordu.