miramomy 2 aylık kızım var sabah 10dan beri uyumuyor kesik kesik 5 dk falan koyunca direk uyanıyor napıcam normal değil normalde uyur sütüm de var içiyor kakasını da yaptı gazı da yok kundak asla kabul etmiyor
birkucukmutluluk1 miramomy sıcaklardan olabilir banyo iyi gelecektir biraz da banyodan sonra masaj rahatlatır iyice
Fkb30 miramomy duşa sok ve Nebe süresi aç onunla salla nasim yatiryorsan ben kucağımda gider gelirdim koridor karanlıkta yada çarşafla salla Nebe süresi uyku duası tavsiye ederim onunla alıştı çok şükür şimdi düzeldi
hazal3421 miramomy emzik veriyomusunuz benim kızım 3 aylık 1 aydır uyutma yöntemimle rahatladım emzik veriyorum beyaz gürültü açıyorum mayışıp uyuyor emzik veriyosanız deneyin kesinlikle
nevadaneevaaa miramomy çarşafla çok salladım ben kızımı öyle sakinleşiyordu son çare ama deneyebilirsin
miramomy nevadaneevaaa zaten ağlama yok ki uyanık sarece öyle yaptım koyunca geri uyandı🤣 nevadaneevaaa
hazal3421 1momm2baby kuzum 1 aylıkken birgün çok ağladı hiç susmadı ilgi istiyordu bıraktığım an ağlıyordu koştum aldım emziği verdim direk tuttu buna bağladım bebeklerin zaafında vermek lazım mesela seni çok istiyor ve durmadan krizli bir ağlama esnasında ver tutacaktır diye düşünüyorum bizde öyle oldu
eymenku miramomy Benim bebeğim ilk üç ay öyleydi beş dk beş dk uyurdu sütüm vardı kilo alımı iyiydi doydugundan emindim ama gazı coktu kaka yapsa bile karnında gaz kalıyordu sık sık gaz masajı yapardım birde ayak masajı onlar rahatlatırdi biraz
miramomy eymenku gazını çıkardığımız halde böyle bende dikkat ediyorum yani de büyüme atağo felan herhalde ya
hazal3421 miramomy bide vazgeçme kuzum o bıraktıkça sen tekrar tuttur gerekirse 3 gününü full buna yor o bıraktıkça tuttur başlarda zorlanırsın ama tutunca rahat edeceksin inşallah herşey gönlünce olur annelik zor ve meşakkatli bir yolculuk rabbim hepimize güç kuvvet versin 🫶🌹