-strongmother- 9 ay 4 günlük oğlum. Kısa süreli ayakta duruyo kendisi adım atmaya çalışıyor. Koltuklarda yürüyor. Çekmecelere bayılır tutunup ayağa kalkmaya çalışıyor. Bilinçli mi bilmiyorum ama baba dede gel gibi kelimeleri söylüyo. Bi değişik emekliyo. Kendini yere atarak 😊 yanından ayrıldığım zaman çığlığı basıyo. Diş çıkarıyor şu günlerde ondan mıdır bilmiyorum hiç bişey yemiyo. Gerçi öncesinde de zor yediriyordum ama 🤷♀️ mama sandalyesini sevmiyo sanırım koyduğum an ağlıyo. Uyurken ufacık sese uyanır. Parmak ucunda yürüyorum o uyurken 🙂 sürekli kucakta durmak istiyo. Emeklerken bile sıkılıp ağlıyo. Banyo yapmasını çok seviyo. Gıkı bile çıkmaz suyun altında. Daha dişimiz yok işte yeni 1 tane çıkıyo 🫣 pütürlü gıda pek veremiyorum (özellikle eşim yanımda değilse) çünkü yutamıyo öksürmeye başlıyo. Bizde durumlar böyle… 😆