Arkadaşlar oğlum suan 8 ay 9 günlük ama 35. Haftasında doğdu yani 7 ay gibi düşünebiliriz diyor doktorlar ama kilo boy gelişim vs hepsinde normal görünüyordu. Ama az önce bir post okudum 8 aylık bebek baba mama anne hadi diyor gel gel falan yapıyormuş. Benim oğlum sadece ba ba der gibi oluyor ama oda bilinçli değil hani babıldıyor sadece. Onun dışında her şeyi normal geliyor bana gülüyor göz teması kuruyor tutunup ayağa kalkmalar başladı emekleme desteksiz oturma vs hersey var. Ama o postu okuyunca nasıl diye düşündüm sizin bebekleriniz ne durumda biz normal miyiz geri miyiz anlamadım 8. Ay kontrolümüz haftaya doktora haftaya soracağım o yüzden