rykc7 evet gazlı olması normal başta çok zorluyor ama inanın sonra geçiyor , bizde comfort kullanıyorduk kiraz çekirdekli bel kemerini denediniz mi rahatlıyor ya da havlu ısıtıp koyabilirsiniz kıyafetin üstünden. Yediklerinize hep kimyon serpin mümkünse kimyon demleyip için. Biz de sabahlara kadar oturup kucakta gezerdik kızım saatlerce hiç durmadan ağlardı çok zor bir süreçti. Herkesin kendi kararı tabi ama biz bir çay kaşığı kimyon demleyince ılıkken ona da verirdik ya da rezene onların da çok faydasını gördük. Eğer çekinirseniz doktorunuza danışıp Nurse harveys damla kullanabilirsiniz biz çok memnun kaldık içeriği de temiz 🥹 sihirli tutuşu da deneyin mutlaka kriz anlarında işe yarayacaktır inşallah 🙏🏻😍