Kızlar pazar günü denize gittik güneş kremi kullandım tabi iki çocuk olunca fazla kaldım galiba eve geldik bacaklarım kollarım baya kızardı yandı baya acıyor da şükür bacaklarım geçti kollarım kötü sağ kolum yanıyor küçük küçük kabarcıklar var sol kolumda sankş şiş bi tarafı su topladı sarı renkli internetten baktım kanser olabilir diyor Allah korusun öyle bişey olurmu geçmesi için ne yapmam lazım doktora gitsem mi