Sabah 6 dan beri ateş var 38 39 arası sürekli arada bir 39.4 oluyor sabah hastaneye gittik kan verdik kanlar temiz enfeksiyon var vücutta dedi taylol ve antibiyotik ilaç verdi 4 te kullandık 1saat bekledik ateş düşmüyor ve sabahtan beri de suyun içinde duruyor çocuk şimdi acildeyiz 2tane ateş düşürücü yapıldı bana misin demiyor ya soğuk da uygulayamiyoruz çok ağlıyor serum takamadilar damarı bulamadilar napıcam ben ya az önce küçük bir bebek geldi nöbet geçirmiş kadın çok perisandi korkuyorum bende