cebruc 3 ay 22 günlük kızım var. Sürekli ağlıyor kolik bebek. Ağlaması gazdan dolayı değil sebepsiz ağlıyor. 3.aydan sonra azalır dediler ama hic azalma olmadı. Benden baska kimsenin kucağında durmuyor. Ne zaman gecer 😔😔😔
birkucukmutluluk1 cebruc bizim 4. Ayda bitti tabi bebekten bebeğe de değişiyordur Allah kolaylık versin