cebruc 4. Aya girdiğinizde daha da hafifleyecek yediğiniz her şeye kimyon eklemeye çalışın , kimyon çayını da içebilirseniz çok iyi olur benim kızım da çok gazlı bir bebekti sürekli ağlıyordu masaj da yaptırmıyordu kendine. En çok kimyonun faydasını gördük 🥹 merak etmeyin kısa bir zaman içinde hafifleyecek sonra bir bakmışsınız geçmiş gitmiş 🙏🏻