babymamma hilall1234 insülin ilacı kullanıyorum 😂😂 insülin direnci var bende de sürekli tatlı çikolata hamur işi tokken bile sürekli yiyorum insülin direncim varmış meğer şimdi hem yemiyorum canım istemiyor hemde zayıflıyorum haliyle 😂 bi değerlerine baktır derim
Sogukbaklava hilall1234 Regl dönemi yakınsa normalden fazla yiyorum. Eskiden çok yerdim şimdi eskiye nazaran hiç yemiyorum gibi 😂Yemedikçe alışıyosun
babymamma hilall1234 çok mutlu çok üzgün sinirli zamanlarda falan artıp azalıyorsa duygusal yeme bozukluğu olabilir dahasını da bilmiyorum bacım zayıfsan otur ye boşver sabah ilacı içtim canım istemiyordu akşamı yutmadım canım çekmiyor zaten diye aklıma düşürdün oturdum 2 haftadır dolapta duran 3 halleyi yedim kalktım bu sefer suçlu insülinim değil sensin valla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 [https://mutluresim.com/images/2025/07/24/XQrPYZ.jpg](https://)