Bizde 7. Ayda bırakmıştık havalar yavaş yavaş ısınınca bir hafta boyunca tek kolunu dışarda bırakıcak şekilde kundaklayın müslin varsa en azından diğerleri gibi terletmez bir haftadan sonra tamamen kundaktan çıkarın birkaç gece uyanmalar olur ama alışıyorlar ben kızımda bu şekilde yaparak bırakmıştım