Kızlar geçen sene yks ye girdim ve açıköğretim bölümü okumaya başladım sorun şu birden karar değiştirip kpss ye girdim ve sınavlarına hiç girmedim açık öğretimin kayıt yenileme de yapmadım geçen sene ilk kayıt yaptığım ile duruyor şuan şöyle birşey okudum sanırım açıköğretim kayıtları başlamış . Benim sadece kayıtlı yenileme parası yatırmam yetiyor mu?
